Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej dla organizatora publicznego transportu zbiorowego (Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej) przygotował założenia projektu wdrażania zadań optymalizacyjnych w komunikacji miejskiej pn. Publiczny Transport Zbiorowy w Bielsku-Białej 2020+ (dostępnego tutaj).
Projekt działań optymalizacyjnych został podzielony na sześć kluczowych obszarów (sekcji) dziedzinowych:
- Zmiany układu sieci,
- Synchronizacja rozkładów jazdy,
- Wprowadzanie standardów informacji pasażerskiej,
- Przebudowa pętli i przystanków,
- Rozwiązania z zakresu inżynierii ruchu,
- Zmiana nazw przystanków.
Uwagi i wnioski dotyczące poszczególnych elementów projektu “Publiczny transport zbiorowy w Bielsku-Białej 2020+” można kierować do dnia 15 stycznia 2020 r.: drogą mailową na adres transport@mzd.bielsko.pl lub składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta – Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.
Ponadto informujemy, iż spotkania konsultacyjne dotyczące projektu “Publiczny transport zbiorowy w Bielsku-Białej 2020+” będą prowadzone w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w środy w godz. od 12:00 do 14:00 – pokój nr 14, w dniach: 18 grudnia 2019 r., 8 stycznia 2020 r., 15 stycznia 2020 r.
Po zakończeniu konsultacji społecznych i wypracowaniu ostatecznej wersji projektu “Publiczny transport zbiorowy w Bielsku-Białej 2020+” przedstawiony zostanie harmonogram realizacji poszczególnych etapów optymalizacji oraz synchronizacji rozkładów jazdy.